https://linktr.ee/winbet888win https://winbet88vn.wixsite.com/winbet https://hub.docker.com/r/winbet888win/winbet https://www.producthunt.com/@winbet888win https://gab.com/winbet888pro https://www.instapaper.com/p/winbet888pro https://t.me/s/winbet888vn https://hub.docker.com/u/winbet888win https://band.us/band/90175362 https://www.scoop.it/topic/winbet-888-p https://webflow.com/@winbet88vn https://winbet888win.contently.com/ phimmoi.net phim lẻ

Aktivnosti

Ranu intervenciju, edukacijsko-rehabilitacijske tretmane i govorno-jezičku rehabilitaciju provodimo primjenom  najsavremenijih naučno dokazanih metoda  zasnovnih na principe Primijenjene bihevioralne analize (ABA -Applied Behavior Analysis), koje se koriste u USA i Evropi i daju uspješne rezultate u tretmanu djece s različitim dijagnozama: Disfazija, Autistični spektar Disleksiju, Hiperaktivnost, Poremećaj pažnje sa hiperaktivnošću (ADHD),  itd.

Osnovni princip ABA metodologije jeste da je svako ponašanje naučeno, vidljivo i mjerljivo. Bihevioralni tretmani u autističnom spektru su usmjereni na mjerljiva ponašanja djeteta.Pod predpostavkom da su ponašanja pod kontrolom okoliša, upravo kontrolom okoliša postižemo promjene u ponašanju.

Sve ABA metode i tehnike u tretmnu djece iz autističnog spektra se zasnivaju na ovim principima

Metode i tehnike koje mi koristimo su: DTT, PRT, PECS i TEACCH.

Discrete trials (Diskretne probe) – DTT metoda je usmjerena na kontrolu teškoća djece na područjima: pažnje, motivacije, kontrole poticaja, generalizacije, uzročno- posljedičnog učenja i učenja opservacijom.

Pivotal Response Training (Trening ključnog odgovora) – PRT se od DTT metode razlikuje po tome što podrazumijeva prirodnu paradigmu učenja. PRT je strategija učenja koja se oslanja na prirodno okruženje.

PECS – je sistem komuniciranja pomoću razmjene slika. Primarni cilj je podučiti dijete načinima funkcionalne komunikacije, a sporedni cilj je podučavati govor.

TEACH– je metoda koja podrazumijeva vizuelnu organizaciju prostora i zadataka. Osnovne komponente TEACCH metode su: vizuelna organizacija, vizuelna jasnoća i vizuelna instrukcija.

Na individualnim edukacijsko rehabilitacijskim tretmanima djeca se pripremaju za inkluziju, odnosno razvijaju im se vještine i sposobnosti neophodne za uspješnu integraciju u grupu sa tipičnom djecom. Pružanje podrške djeci se nastavlja i njihovim polaskom u školu.

Napredak svakog djeteta se evidentira svakodnevno kroz realizaciju programa.

Scroll to Top